štvrtok, 27. júla 2017

Horúčavy vystriedal dážď a chlad

Ešte pred pár dňami som sa sťažovala na to, že sa mi ani nechce ísť von do tých príšerných horúčav a už tu máme zatiahnutú oblohu, z ktorej prší a vzduch sa dosť ochladil. 

 
Nevadí. Aspoň sa konečne pozbiera príroda, ktorá už veľmi trpela suchom. Zdá sa, že niektorým rastlinám sucho vôbec neprekážalo. Vyzerali rovnako dobre, ako keby ich bol niekto polieval.




Doma sa teraz prinútim variť niečo zložitejšie, nielen rýchle a jednoduché jedlá. Jedno také, ktoré mám v horúcich letných dňoch rada, som varila nedávno. Prívarok zo strukovej fazuľky s pošírovaným vajíčkom. Toto jedlo môžem zjesť dokonca aj studené.




Po daždi som vybehla von s fotoaparátom, aby som zachytila kvapky dažďa skôr, ako ich vietor znovu vysuší.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára